16 Ocak 2010 Cumartesi

Emel Ersoy'un Serap'a Mektubu

mrh ben emel ersoy 27 yasındayım ve hayatımda ilk defa mektup yazıyorum ve ilk mektubumun bukadar acı olacagını ve aglıyarak yazacagımı hiç düşünemezdım kardesınıze allahtan rahmet sizlerede uzun ömürler vermesını dılerım isterdımkı bu sayfa serap kardesımın üniversite heyecanını ve yeni umutların ve dostlukların baslangıcı gelecege ve ülkesıne nekadar yararlı olabılecegını anlatan ve özellıkle kendı benlıgıyle bızlere duyuran bı sayfa olmasını dilerdim ve bız ona mektup yazsaydık basarılar serap hersey gönlünce olsun o güzel yüzün solmasın deseydık bunu kendısıne deseydık ama ne acıki yaşama hakkı olmayan varlıklar şuan nefes alıyo ve hiç birşey olmamış gıbı bır can yada canlar gitmeyecekmiş gibi uzaktan seyredebiliyorlar öfkelıyım hergün gün geçtıkce öfkelenicem.Hiçbir şekılde insan ayırt etmezdım rahmetlı babam bize bunu ögrettı ama bu kişi ve kişilere insan denmez denemez insanlık savunmasız sivil insanlara zarar vermek değil hersey ortada ve biz onlardan öc almıyoruz olan canlarını yitirene oluyo şuan içim okadar çok acıyorkı ama bu duygusal bir acı değil sadece serabı ve serab gibi olan kardeslerımızın intıkamını birebir alamamak kusurum olduysa afola allah tüm sevablarımı kardesıme versin.......