15 Ocak 2010 Cuma

Serap'a Mektuplar

Hayalden de öte SERAP oldu.
Daha 17'sindeydi.
Artık hep 17'sinde kalacak.
Alçakça haince bir saldırı sonucu verdiği yaşam mücadelesi ona ağır geldi. Kaldıramadı bu yükü.
O giderken yüzündeki son gülüşü kaldı gözlerimin önünde.
Ve hayalleri.
Okuyacaktı o.
Diri diri yandı ama o an bile "ağabey ben bu sene sınava girecektim, hayallerim yandı" dedi.
Hayallerinin yandığına üzülüyordu ama, içten içe yanan bedeninin farkında değildi.

O benim kardeşimdi. Ben gibi hep sözünde dururdu. "Bir ay sonra çıkacağım, herkes beni konuşacak" diyordu. Sözünde de durdu benim çiçeğim.

1 ay sonra çıktı herkes tüm Türkiye onu konuştu. Giderken bile sözünde durmak çok yakıştı sana meleğim.

Çoğunuzun Serap'ı tanımadığını biliyorum. O'nu kendi kardeşiniz, arkadaşınız gibi benimsediğinizi bildiğim gibi.

Serap' a yazmak istediğiniz mektupları aşağıdaki mail adresine gönderebilirsiniz. Emin olun ki hepsi Serap'a ulaşacaktır.

Tıpkı bu gün Serap'ın mezarını ziyarete gittiğimde O'nu hiç tanımayan İzmir'den Mehmet Tanrısever Beyin mektubunu okuduğum gibi.

Saygılar.. Abisi ÜMİT ESER...

mektup@serapeser.com